رفتن به محتوای اصلی
x

راه اندازی سامانه پشتیبانی (Ticketing) در دانشکده مهندسی شیمی

قابل توجه کاربران محترم دانشکده مهندسی شیمی (اعضای هیات علمی ،کارمندان،دانشجویان)

با توجه به تسریع وپیگیری بهتر درخواستهای کاربران محترم سامانه پشتیبانی دانشگاه http://tkt.iut.ac.ir  در دانشکده مهندسی شیمی نیز راه اندازی گردید.شما کاربران گرامی درخواست خود را در هر زمان برای قسمت مربوطه ارسال خواهید نمود و کارشناسان محترم در زمان اداری پاسخ تیکت های شما را خواهند داد.

 پس از ارسال درخواست روی سامانه http://tkt.iut.ac.ir کاربران می توانند با مراجعه به سیستم از وضعیت درخواست خود با خبر شوند.. در مجموع می‌توان گفت راه اندازی این سیستم به منظور رفع مشکلات کاربران بدون نیاز به مراجعه حضوری آنها، زمانبندی مناسب در رفع مشکلات بررسی سابقه حل مشکلات می باشد. امید است با همکاری تمام کاربران، این سیستم که در حال حاضر در اکثر مراکز پیشرفته IT ایران و جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد، بتواند در جهت سهولت در رفع مشکلات، موثر واقع شود. در ادامه نحوه استفاده از این سیستم ارائه می شود.

نکته : لطفا مشکل خود را به صورت کامل و دقیق بیان کنید. همچنین مواردی که در راهنمای استفاده از سیستم Ticketing به آن اشاره شده است همراه Ticket ارسال کنید.

سیستم Ticketing دارای یک سایت به آدرس http:/tkt.iut.ac.ir  است که برای «ارسال درخواست» باید به آن مراجعه نمایید.  با مراجعه به این سایت صفحه ای مطابق شکل زیر ظاهر می شود.

1

با ورود با احراز هویت مرکزی وارد شوید 

3

 با وارد شدن به منو درخواست و انتخاب گزينه درخواست جديد مي توانيد درخواست خود را در سامانه تيكت ثبت نماييد.

2

اطلاعاتي كه اين سامانه جهت ثبت درخواست از شما لازم دارد شامل:

 گيرنده درخواست: در اين قسمت دانشکده مهندسی شیمی را انتخاب می کنید.و  دسته بندي مربوطه را مشاهده مي نمايد كه با كليك كردن برروي مثلث مشكي رنگ زير مجموعه هاي اين دسته بندي قابل مشاهده مي باشد.

 موضوع درخواست : در این قسمت موضوع پیام به صورت مختصر و با چند کلمه کلیدی ذکر می شود.

 متن درخواست :  در این بخش باید اطلاعات دقیقی از مشکل و یا درخواست خود مطرح کنید. با توجه به این که رفع مشکل بوجود آمده بر اساس اطلاعات ارائه شده شما می‌باشد، در این قسمت باید تا حد امکان اطلاعات به صورت کامل ارائه شود. در بخش پایانی این گزارش، حداقل اطلاعاتی مورد نیاز برای ارائه یک مشکل آمده است.

شماره تلفن: شماره تماس خود را به صورت کامل وارد نمایید.

پيوست : در صورت تمایل شما می توانید یک فایل در مورد مشکل خود برای سیستم ارسال کنید . این فایل می تواند یک عکس باشد یا یک نوشته یا یک خروجی از یک برنامه یا هر فایل یاDocument  دیگری که بتواند در حل مشکل شما به ما کمک کند .

اولویت، مشخص کننده میزان فوریت یک مشکل می باشد .

344

در نهایت بر روی دکمه ارسال کلیک نماييد همانطور كه در تصوير مشاهده مي نماييد ركورد در خواست شما در قسمت درخواستهاي  باز  قابل مشاهده مي باشد.

كه با كليك برروي آن مي توانيد جزئيات مربوط به درخواستتان را مشاهده نماييد. كه تمامي عمليات پيگيري درخواست ، مشاهده پاسخ كارشناس و جواب دادن به سوالات احتمالي كارشناس از شما در همين قسمت با انتخاب گزينه پاسخ قابل انجام مي باشد. لازم به ذكر است جهت پيگيري درخواست حتما از طريق كدي كه در شما درخواست مي باشد اقدام فرماييد.

تحت نظارت وف ایرانی