رفتن به محتوای اصلی
x

دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ ﺟﻠﺴﻪ دﻓﺎع اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ و ﻧﺤﻮه ﺷﺮﮐﺖ دﯾﮕﺮ داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن در ﺟﻠﺴﻪ دﻓﺎع

ﭘﺲ از ﺗﻌﯿﯿﻦ داوران و ﻧﻤﺎﯾﻨﺪه ﺗﺤﺼﯿﻼت ﺗﮑﻤﯿﻠﯽ داﻧﺸﮑﺪه در ﺟﻠﺴﺎت دﻓﺎع ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ، داﻧﺸﺠﻮ ﺑﺎ ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﺑﻪ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﮔﻠﺴﺘﺎن در ﻣﻨﻮي آﻣﻮزش- اﻃﻼﻋﺎت ﺟﺎﻣﻊ داﻧﺸﺠﻮ ﺑﺎ ﮐﻠﯿﮏ ﺑﺮ روي ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ در آﺧﺮﯾﻦ ﺗﺮم ﺗﺤﺼﯿﻞ ﺧﻮد از ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺗﻌﯿﯿﻦ داوري ﻣﻄﻠﻊ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ. داﻧﺸﺠﻮ ﻣﻮﻇﻒ اﺳﺖ، ﭘﺲ از ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ و ﺗﻌﯿﯿﻦ ﻧﻬﺎﯾﯽ زﻣﺎن دﻓﺎع و ﻧﯿﺰ اﺧﺬ ID ﻫﺎي ﻫﯿﺎت داوران ﺑﺮاي اﯾﺠﺎد ﮔﺮوه ﻣﺠﺎزي و اﻃﻼع رﺳﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺗﺤﺼﯿﻼت ﺗﮑﻤﯿﻠﯽ داﻧﺸﮑﺪه) ﺣﺪاﻗﻞ ﯾﮏ ﻫﻔﺘﻪ ﻗﺒﻞ از ﺗﺎرﯾﺦ ﺑﺮﮔﺰاري ﺟﻠﺴﻪ دﻓﺎع (اﻃﻼﻋﯿﻪ دﻓﺎع ﺧﻮد را ﺟﻬﺖ درج در وب ﺳﺎﯾﺖ داﻧﺸﮑﺪه ﺑﻪ آدرس اﯾﻤﯿﻞ ﮐﺎرﺷﻨﺎس ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ داﻧﺸﮑﺪه(kiani2005@of.iut.ac.ir) و ﻧﯿﺰ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪه ﺗﺤﺼﯿﻼت ﺗﮑﻤﯿﻠﯽ داﻧﺸﮑﺪه در ﺟﻠﺴﻪ دﻓﺎع ﺧﻮد ارﺳﺎل ﻧﻤﺎﯾﺪ.

ﻧﻤﺎﯾﻨﺪه ﺗﺤﺼﯿﻼت ﺗﮑﻤﯿﻠﯽ داﻧﺸﮑﺪه در ﺟﻠﺴﺎت دﻓﺎع اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻣﺪﯾﺮ ﺟﻠﺴﻪ اﺳﺖ. اﯾﺸﺎن ﺑﺎ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ ﮐﺎرﺷﻨﺎس ﺗﺤﺼﯿﻼت ﺗﮑﻤﯿﻠﯽ و اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ ﮐﻪ داﻧﺸﺠﻮ ارﺳﺎل ﻣﯽﮐﻨﺪ، ﯾﮏ ﻫﻔﺘﻪ ﻗﺒﻞ از دﻓﺎع،  ID ﻫﺎي ﻫﯿﺎت داوران را درﯾﺎﻓﺖ ﮐﺮده و ﺑﺎ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﯾﮏ ﮔﺮوه ﻣﺠﺎزي )ﺑﻄﻮر ﻣﺜﺎل در Skype( ﺑﺎ ﻋﻨﻮان  ﻧﺎم داﻧﺸﺠﻮ و اﺧﺘﺼﺎري از ﻋﻨﻮان ﭘﺎﯾﺎنﻧﺎﻣﻪ  ﻟﯿﻨﮏ آن را ﺑﻪ ﮐﺎرﺷﻨﺎس ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ داﻧﺸﮑﺪه داده ﺗﺎ در ﺳﺎﯾﺖ داﻧﺸﮑﺪه اﻃﻼعرﺳﺎﻧﯽ ﺷﺪه و داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن ﻋﻼﻗﻤﻨﺪ ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ در ﺟﻠﺴﺎت دﻓﺎع ﺷﺮﮐﺖ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ.

داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن ﻋﻼﻗﻤﻨﺪ ﺑﻪ ﺷﺮﮐﺖ در ﺟﻠﺴﻪ دﻓﺎع اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ، ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﻨﺪ ﻟﯿﻨﮏ ﺟﻠﺴﻪ را از ﺳﺎﯾﺖ داﻧﺸﮑﺪه درﯾﺎﻓﺖ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ و ﺑﺎ ID ﻣﻌﻠﻮﻣﯽ ﮐﻪ ﻧﺎم و ﻧﺎم ﺧﺎﻧﻮادﮔﯽ داﻧﺸﺠﻮ و ﺷﻤﺎره داﻧﺸﺠﻮﯾﯽ وي ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﺑﺎ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪه ﺗﺤﺼﯿﻼت ﺗﮑﻤﯿﻠﯽ وارد ﺟﻠﺴﻪ ﺷﻮﻧﺪ. 

تحت نظارت وف ایرانی