رفتن به محتوای اصلی
x

دوره ارتقاء مهارت‌هاي تدريس ويژه دستياران آموزشي ویژه دستیاران آموزشی شهریورماه 1400

به استحضار مي‌رساند، معاونت آموزشي دانشگاه در نظر دارد انشاءالله دوره آموزشي غيرحضوري با عنوان «ارتقاء مهارت‌هاي تدريس ويژه دستياران آموزشي» را در روز چهارشنبه ۳۱ شهريورماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴:۳۰ به صورت برخط برگزار نمايد. 

    زمان ثبت‌نام تا پايان وقت اداري روز سه‌شنبه ۳۰ شهريورماه از طريق تكميل فرم ثبت‌نام در وبگاه دفتر نظارت و ارزيابي آموزش دانشگاه به نشاني https://nezarat.iut.ac.ir/node/2753 يا https://b2n.ir/b71905 خواهد بود. نتيجه ثبت‌نام و لينك ورود به جلسه تا پايان روز سه‌شنبه ۳۰ شهريورماه از طريق پست الكترونيك ثبت شده در زمان ثبت‌نام، به هر يك از دانشجويان اطلاع‌رساني خواهد شد. در صورت نياز براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه لطفاً با شماره تلفن‌هاي ۲۳۰۴ و ۲۳۲۴ (مديريت برنامه‌ريزي و ارتقاء كيفيت آموزشي - دفتر نظارت و ارزيابي آموزش) تماس حاصل فرماييد.

   پوستر دوره نيز به پيوست آمده است. خواهشمند است دستور فرماييد، اطلاع‌رساني مناسب به دانشجويان تحصيلات تكميلي آن دانشكده / مركز صورت پذيرد. لازم به ذكر است، امكان اعلام اسامي شركت‌كنندگان در اين دوره به دانشكده‌ها حسب درخواست دانشكده وجود دارد.

فایل پیوست

تحت نظارت وف ایرانی