رفتن به محتوای اصلی
x

بازدید از پالایشگاه نفت جی خرداد ۱۴۰۱

با سلام و احترام

 

همانگونه که مستحضر هستید، طی ماه گذشته، نامه‌ای از سوی ریاست محترم دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان، مبنی بر درخواست بازدید تعدادی دانشجو، از شرکت پالایش نفت جی به دفتر معاونت محترم عملیات واصل گردید.

 پس از موافقت معاونت محترم عملیات با این درخواست، هماهنگی های لازم صورت گرفت و سرانجام این بازدید در تاریخ یکشنبه 8 خرداد 1401 از ساعت 16 تا 19 صورت پذیرفت. در این بازدید، 24 دانشجوی ممتاز رشته های مهندسی شیمی ،نفت ومکانیک به همراه ریاست دانشکده مهندسی ‌شیمی، جناب آقای دکتر شاهوردی به عنوان سرپرست شرکت داشتند.

اهم برنامه ها به شرح زیر اجرا شد:

1. اعزام یک دستگاه اتوبوس دارای مجوز به دانشگاه جهت انتقال بازدیدکنندگان به دروازه ورودی نفت جی

2. احراز هویت و صدور کارت ورود به پالایشگاه در حراست

3. هدایت میهمانان به سالن آمفی تئاتر جهت پذیرایی، خوش‌آمد گویی و شرح فرآیند تولید قیر و آموزش نکات ایمنی

4. هدایت میهمانان توسط اتوبوس به واحد تولید و بازدید از اتاق کنترل و آشنایی با تجهیزات اتاق کنترل

5. بازدید از سایت آسفالت قدیم و جدید و ارائه توضیحات کامل در خصوص نحوه عملکرد تجهیزات با تاکید بر کاربرد دروس تخصصی دانشگاهی رشته‌های مهندسی شیمی و نفت در صنعت نفت، و پتانسیل استفاده از نخبگان در این صنعت.(ساعت 17:15 تا 19)

6. خروج از شرکت به سوی دانشگاه در ساعت 19 

 

اقداماتی از این دست می‌تواند نوید بخش پایان دادن به شکاف نامبارکی باشد که امروزه بین صنعت و دانشگاه شاهد آن هستیم. در گام دوم انقلاب جوانان عزیزمان با درک صحیح از شرایط کشور پرچم دار این جریان خواهند بود ان‌شاءالله . البته این مهم، نیازمند همراهی و تسهیل‌گری همه افراد نقش‌آفرین در صنعت و دانشگاه است.

با در نظر گرفتن جمیع شرایط، و محاسن و کاستی های ذکر شده، این برنامه توانست رضایت بازدیدکنندگان را جلب نماید و خاطره خوب و اندوخته علمی مناسبی را برای  ایشان به یادگار بگذارد.

در پایان از همراهی و مساعدت همکارانمان در واحد های تولید ،HSE ، خدمات عمومی و حراست کمال تقدیر و تشکر به عمل می‌آید. 

تصاویر این بازدید در پیوست ارسال می‌گردد.

بازدید از پالایشگاه نفت جی

 

بازدید از پالایشگاه نفت جی

 

تحت نظارت وف ایرانی