رفتن به محتوای اصلی
x

اطلاعیه بسیار مهم (راه اندازی سامانه پشتیبانی)

راه اندازی سامانه پشتیبانی (Ticketing)  در دانشکده مهندسی شیمی

قابل توجه دانشجویان  دانشکده مهندسی شیمی

نظر به لزوم تسریع در پاسخگویی و پیگیری بهتر درخواستها و مشکلات  کاربران و دانشجویان گرامی سامانه پشتیبانی دانشگاه http://tkt.iut.ac.ir  در دانشکده مهندسی شیمی نیز راه اندازی گردید. لذا دانشجویان گرامی می توانند درخواست خود را در هرزمان برای قسمتهای مربوطه ارسال نموده واز کارشناسان محترم در زمان اداری پاسخ تیکتهای خود را دریافت نمایند. پس از ارسال درخواست روی سامانه http://tkt.iut.ac.ir کاربران میتوانند با مراجعه به سیستم از وضعیت درخواست خود با خبر شوند. در مجموع میتوان گفت راه اندازی این سیستم به منظور رفع مشکلات کاربران بدون نیاز به مراجعه حضوری آنها، زمانبندی مناسب در رفع مشکلات و بررسی سابقه حل مشکلات میباشد. امید است با همکاری تمام کاربران، این سیستم که در حال حاضردر اکثرمراکزپیشرفته IT ایران و جهان مورد استفاده قرار میگیرد، بتواند جهت سهولت در رفع مشکلات، موثرواقع گردد.

نکته: لطفا مشکل خود را به صورت کامل و دقیق بیان کنید. و برای ورود با احراز هویت مرکزی وارد شوید.

اطلاعاتی که این سامانه جهت ثبت درخواست شما نیاز دارد شامل:

گیرنده درخواست: در این قسمت دانشکده مهندسی شیمی را انتخاب میکنید و دسته بندی مربوطه را مشاهده مینماید که با کلیك کردن برروی مثلث مشکی رنگ زیرمجموعه های این دسته بندی قابل مشاهده میباشد.

موضوع درخواست: در این قسمت موضوع پیام به صورت مختصرو با چند کلمه کلیدی ذکرمیشود.

متن درخواست: در این بخش باید اطلاعات دقیقی از مشکل و یا درخواست خود مطرح کنید. با توجه به این که رفع مشکل بوجود آمده بر اساس اطلاعات ارائه شده شما میباشد، در این قسمت باید تا حد امکان اطلاعات به صورت کامل ارائه شود.

شماره تلفن: شماره تماس خود را به صورت کامل وارد نمایید.

پیوست: در صورت تمایل شما میتوانید یك فایل در مورد مشکل خود برای سیستم ارسال کنید. این فایل میتواند یك عکس یا یك نوشته یا یك خروجی از یك برنامه یا هرفایل یا Document دیگری که بتواند در حل مشکل شما به ما کمك کند.

اولویت: مشخص کننده میزان فوریت یك مشکل میباشد.

برای راهنمایی بهترو دقیقترمیتوانید به آدرس https://it.iut.ac.ir/fa/tkt-help مراجعه نمایید.

تحت نظارت وف ایرانی